.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منابع بانكي هر استان بايد در اختيار شوراي برنامه‌ريزي استان قرار گيرد
وزير امور اقتصادي و دارايي امروز در همايش شكوفايي اقتصادي استان مازندران گفت: پيشنهاد شده تا براي كمك به منابع دولتي، منابع بانكي هر استان در اختيار شوراي برنامه ريزي و توسعه همان استان قرار گيرد به شرطي كه ...
منابع بانكي هر استان بايد در اختيار شوراي برنامه‌ريزي استان قرار گيرد

وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: پيشنهاد شده تا براي كمك به منابع دولتي، منابع بانكي هر استان در اختيار شوراي برنامه ريزي و توسعه همان استان قرار گيرد به شرطي كه بتواند تمام نيازهاي اعتباري خود را تامين كند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، داود دانش جعفري امروز در همايش شكوفايي اقتصادي استان مازندران در سالن هلال احمر با اشاره به تامين منابع بانكي از سه راه مهم افزود: پس انداز مردم، بازپرداخت تسهيلات گذشته و وجوه اداره شده در اختيار بانك ها از جمله مهم‌ترين منابع بانكي براي تامين تسهيلات و اعتبارات مورد نياز است.
وي با اشاره به اينكه در همه اسناد مهم برنامه‌ريزي كشور مردم بايد دخالت داده شوند اظهار داشت: برنامه چشم انداز و برنامه چهارم توسعه در صورتي محقق خواهد شد كه بخش خصوصي فعال‌تر از آلان وارد فعاليت اقتصادي شود.
دانش جعفري تاكيد كرد: در چشم انداز 20 ساله بايد قدرت اول منطقه شويم و اين موفقيت با اقتصاد دولتي امكان‌پذير نيست.
وي ميزان رشد اقتصادي حال حاضر در سال را حدود 4 درصد اعلام و تصريح كرد: كشور اول منطقه شدن نياز به رشد 8 درصدي اقتصادي دارد كه فقط با حمايت هاي دولتي و مشاركت بخش خصوصي امكان‌پذير است.
وزير اقتصاد و دارايي تاكيد كرد: رسيدن به رشد 8 درصدي اقتصادي عجيب و غريب نيست و با برنامه‌ريزي روشن و شفاف مي‌توان به اين موفقيت دست يافت.
وي راز توسعه و پيشرفت و رسيدن به اهداف چشم انداز توسعه را رشد سرمايه‌گذاري برشمرد و اضافه كرد: هر چقدر اشتغال مولد بالا رود به همان ميزان نيز با افزايش توليد روبرو خواهيم بود.
دانش جعفري با اشاره به اين كه طي سال هاي گذشته بوروكراسي اداري و رقابت بنگاه هاي اقتصادي دولتي بر اقتصاد كشور سايه انداخته است خواستار حذف اين عوامل براي جهش اقتصادي شد.
وي در بخش ديگري از سخنانش تهيه نقشه راه براي توسعه و پيشرفت را ضروري دانست و گفت: اگر پروژه توسط بانك خود انتخاب نشود و نتوان از طرح به قوت دفاع كرد با اقساط معوقي روبرو خواهيم بود كه رسيدن به رشد اقتصادي را كند خواهد كرد.
دانش جعفري سياست دولت مبني بر توسعه بنگاه هاي اقتصادي زودبازده را مثبت ارزيابي كرد و بيان كرد: در سال گذشته از 22 هزار ميليارد تومان تسهيلات جديد بيش از 9 هزار ميليارد تومان آن در اختيار بنگاه هاي اقتصادي زودبازده قرار گرفته است.
وزير امور اقتصادي و دارايي در پايان با تاكيد بر اين نكته بايد الگوهاي سرمايه گذاري تحول آفرين به مردم گفته شود افزود: مردم بايد فعاليت اقتصادي را دنبال كنند كه توجيه اقتصادي و به صرفه داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.